گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت مهندسی پزشکی هرمزکیان، در راستای احترام به حقوق مشتریان و مصرف کنندگان گرامی، خود را متعهد به تامین قطعات و لوازم جانبی محصولات ارائه شده می‌داند و بر این اساس گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات را طبق شرایط زیر، مبنای عملکرد خود قرار داده است و با درج این شرایط در برگه ضمانت‌نامه، در هنگام خرید به مشتریان گرامی ارائه می‌گردد.

از مشتریان گرامی خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط زیر، در تکمیل فرم نظرسنجی مشتریان نیز مشارکت فرمایند.

در صورت نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی، با راههای ارتباطی در بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

مدیریت خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌ها

  • کلیه دستگاه‌های شرکت مهندسی پزشکی هرمزکیان دارای یک‌سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می‌باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش کاربری حداکثر ۶ ماه بعد از خرید دستگاه و برای یک نوبت رایگان می‌باشد.
  • کلیه نمایندگان و عوامل فروش موظف به ارائه اطلاعات کامل مراکز کاربر دستگاه‌ها می‌باشند.
  • ارائه فاکتور یا ضمانت‌نامه، همراه دستگاه معیوب الزامی‌است.
  • هزینه ارسال و برگشت دستگاه معیوب به شرکت جهت بازبینی، تعمیر، تعویض قطعه و… به‌عهده خریدار می‌باشد.
  • در صورت زمانبر بودن تعمیرات، یک دستگاه جایگزین تا پایان مراحل تعمیر به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
  • ارائه خدمات پس از فروش به دستگاه‌های خریداری شده به صورت دست دوم منوط به تصمیم شرکت می‌باشد.
  • استفاده از لوازم جانبی شرکت هرمزکیان برای دستگاه‌های این شرکت الزامی‌ست.
  • فروش قطعات یدکی منوط به اعتبار دوره خدمات پس از فروش دستگاه‌ها می‌باشد.
  • دوره خدمات پس از فروش دستگاه با پرداخت هزینه آن قابل تمدید می‌باشد؛ برای اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاهی، منوی خدمات، زیر منوی پشتیبانی مراجعه نمایید

شرایط گارانتی پروب‌های رکتال (آنال) و واژینال

  • کلیه پروب‌های آنال و واژینال تولیدی شرکت هرمزکیان از زمان خرید دارای گارانتی یکساله می‌باشد.
  • هر پروب برای استفاده یک بیمار طراحی شده و استفاده از یک پروب برای چند نفر ممنوع می‌باشد.
  • در صورت بروز خرابی در حین کار، به‌صورت رایگان تعمیر می‌شود و اگر قابل تعمیر نباشد، تعویض می‌گردد.
  • هزینه ارسال و برگشت پروب معیوب به شرکت به‌عهده خریدار می‌باشد.
  • مطالعه کامل دستورالعمل نصب شده پشت بسته‌بندی پروب الزامی است.
  • همراه داشتن پک بسته‌بندی هنگام ارائه برای بررسی ایراد فنی الزامی است.

شرایط ابطال دوره گارانتی و خدمات پس از فروش

  • دست‌کاری محصولات توسط افراد متفرقه
  • هرگونه آسیب ناشی از نگهداری غیر صحیح
  • مخدوش شدن شماره سریال یا برچسب اصالت
  • استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر از محصولات ارائه شده توسط شرکت مهندسی پزشکی هرمزکیان
  • عدم تسویه بدهی محصول خریداری شده در موعد مقرر
  • انقضای مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش